Company: Activision
Location: Quebec City, QC
Job description: Titre du poste: Artiste d’armes et de surfaces dures – TreyarchIdentifiant de demande de poste: R023337Description du poste:
L’équipe d’art des armes de Treyarch est à la recherche d’une personne talentueuse, dévouée et passionnée de l’art des armes et des surfaces dures pour rejoindre notre équipe. La personne idéale est un.e artiste qui ADORE la création d’armes digitales et qui a le talent et les compétences pour bien rendre hommage à cet amour, tout en étant un.e excellent.e joueur.euse d’équipe. Il s’agit d’un rôle critique qui se concentre sur l’un des aspects les plus importants des jeux de tir à la première personne (First Person Shooter game).Ce que tu feras…
- Contribuer à la création d’armes, d’accessoires et d’équipements de la plus haute qualité via modélisation, texturation, conception et rendu pour des utilisations en jeu et/ou pour de la promotion.
- Configurer et implémenter des éléments dans le jeu.
- Travailler en collaboration avec les artistes, les animateur.es et les concepteur.trices pour garantir la meilleure expérience de jeu.
Pour réussir, il faut avoir…
- Une passion pour l’art 3D et les jeux de tir à la première personne (FPS).
- Plus de 7 ans d’expérience dans le développement de jeux.
- Excellentes capacités en modélisation de surfaces dures.
- Excellentes capacités dans les travaux de texturation et de surfaçage photoréalistes.
- Excellente attention portée au design, aux détails, à la forme et à la fonction.
- Bon sens de l’équilibre des couleurs et des tons, ainsi que du design graphique.
- Excellent esprit d’équipe et de collaboration.
- Excellente compréhension de la fonction et du but mécaniques.
- Autonome et capable d’identifier et de respecter les délais et les objectifs.
- Prêt.e à aller au-delà de ce qui est attendu pour garantir l’obtention de la meilleure qualité absolue.
- Excellent.e communicateur.trice disposé.e à recevoir et à donner des orientations et des critiques.
- Méticuleux.euse et soucieux.euse du détail, gardant un travail propre et bien rangé.
- Excellentes capacités de résolution de problèmes sur les plans créatif et technique.
- Capacité à apprendre de nouveaux outils rapidement et efficacement.
- Excellente connaissance pratique des programmes 3D et d’édition d’images standards de l’industrie.
Nous serions ravis que vous ayez également…
- Connaissance approfondie de Maya et de Substance Painter.
- Connaissance exceptionnelle des armes et de l’équipement.
- Connaissance exceptionnelle des applications militaires générales et de l’authenticité.
- Expérience de travail avec des moteurs de jeu.
Les candidat.es devront soumettre les éléments suivants:
- CV
- Portfolio en ligne (avec ventilation)
Nous aimons entendre tous ceux.celles qui sont enthousiastes à l’idée de changer l’industrie des jeux vidéo. Vous n’êtes pas sûr de répondre à toutes les qualifications ? Laissez-nous décider! La recherche montre que les femmes et les membres d’autres groupes sous-représentés ont tendance à ne pas postuler à des emplois lorsqu’ils pensent qu’ils ne possèdent pas toutes les qualifications, alors qu’en fait, iels les possèdent souvent ! Chez Activision Blizzard, nous nous engageons à créer un environnement diversifié et inclusif et vous encourageons vivement à postuler.À PROPOS DE TREYARCH
Fondé en 1996, Treyarch est un studio de jeux vidéo dont le but est de créer des jeux exceptionnels pour le plaisir du monde entier. Pour cet objectif, nous avons conçu la série primée Call of Duty : Black Ops et avons été les pionniers du mode Zombies, un mode préféré des fans .Chez Treyarch, nous permettons à l’équipe d’être d’avoir l’autonomie nécessaire pour innover dans nos jeux, nos processus et notre culture. La façon dont nous faisons les choses est tout aussi importante que ce que nous faisons.Nous pensons que la culture et le développement du studio sont un effort d’équipe et que la collaboration et l’écoute mutuelle sont essentielles. Chaque jour, nous relevons ensemble des défis, petits et grands, et chaque voix compte.Ces valeurs nous guident dans notre mission de créer des moments qui comptent. Tant aux joueur.euses qu’à nous, les créateur.trices. À une époque où les triomphes et les défaites se partagent facilement, voir les joueur.euses s’impliquer dans nos créations nous procure une grande fierté. Venez nous aider à créer ce prochain moment.Nous sommes un employeur d’égalité des chances. Tous les candidat.es qualifié.es seront pris en considération pour un emploi sans distinction de race, de couleur, de religion, de sexe, d’orientation sexuelle, d’identité de genre, d’expression de genre, d’origine nationale, de statut d’ancien combattant protégé ou de toute autre base protégée par la loi applicable, et ne seront pas victimes de discrimination sur la base du handicap.Pour en savoir plus sur notre studio, veuillez nous rendre visite sur www.treyarch.com, sur Facebook à www.facebook.com/treyarch et @treyarch sur Twitter.Treyarch’s Weapon Art team is on the hunt for a talented, dedicated, and passionate Weapon and Hard Surface Artist to join our team. A successful candidate is an Artist that absolutely LOVES weapons and has the talent and skill to match that love, while being a total team player. This is a critical role which focuses on one of the most important aspects of First Person Shooter games.What you’ll do…
- Contribute to creating weapons, attachments, and equipment at the highest quality for in game and promotional uses either through Modelling, Texturing, Designing and Rendering.
- Rig and implement assets into the game.
- Work together with Artists, Animators, and Designers on ensuring the best player experience.
To succeed you should have…
- An incredible passion for 3D art and First Person Shooters.
- 7+ years of experience working within game development.
- Excellent abilities in hard surface modeling.
- Excellent abilities in photo-realistic texturing and surfacing work.
- Excellent attention to design, detail, form and function.
- Good eye for color and tonal balance, and graphic design.
- Must be a team player and collaborate with others.
- Excellent understanding of mechanical function and purpose.
- Self-managing and able to identify and meet deadlines and goals.
- Must be willing to go above and beyond what’s expected to ensure the absolute best quality is achieved.
- Excellent communicator willing to receive and give direction and critique.
- Meticulous and detail oriented, keeping your work clean and tidy.
- Excellent problem solving abilities creatively and technically.
- Ability to learn new tools quickly and effectively.
- Excellent working knowledge of industry standard 3D and image editing programs.
We’d love it if you also have…
- Expert knowledge in Maya and Substance Painter.
- Outstanding knowledge of weapons and equipment.
- Outstanding knowledge of general military application and authenticity.
- Experience working with game engines.
Candidates will need to submit the following:
- Resume
- Online Portfolio (with breakdown)
We love hearing from anyone who is enthusiastic about changing the games industry. Not sure you meet all qualifications? Let us decide! Research shows that women and members of other under-represented groups tend to not apply to jobs when they think they may not meet every qualification, when, in fact, they often do! At Activision Blizzard, we are committed to creating a diverse and inclusive environment and strongly encourage you to apply.ABOUT TREYARCHFounded in 1996, Treyarch is a videogame studio whose purpose is to create awesome games for the world to enjoy. With this purpose in mind, we crafted the award winning Call of Duty: Black Ops series and pioneered the fan favorite Zombies mode.At Treyarch, we empower the team to be individually driven to innovate on our games, processes, and culture. How we do things is just as important as what we do.Studio culture and development, we believe it’s a team effort and that collaboration and hearing one another is key. Every day we face the large and small challenges together and every voice matters.These values guide us in our mission to create moments that matter. Both to the players and to us, the creators. In an era where triumphs and defeats are readily shared, seeing players engage with our creations gives us great pride. Come help us create that next moment.We are an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, gender expression, national origin, protected veteran status, or any other basis protected by applicable law, and will not be discriminated against on the basis of disability.To learn more about our studio, please visit us at www.treyarch.com, on Facebook at www.facebook.com/treyarch, and @treyarch on Twitter.
Treyarch is looking for a talented and passionate Artist specializing in weapons and hard surfaces to join their team. The role involves creating high-quality weapons and equipment for first-person shooter games, as well as collaborating with other artists, animators, and designers. The ideal candidate should have a strong passion for 3D art and FPS games, with over 7 years of experience in game development. They should also have excellent hard surface modeling and texturing skills, be detail-oriented, and have the ability to work well in a team. Additional knowledge of Maya, Substance Painter, and military applications is a plus. Candidates are encouraged to apply even if they don’t meet all qualifications. Treyarch values diversity and inclusivity in the workplace.
Job Description:
We are seeking a dynamic and motivated individual to join our team as a Customer Service Representative. The ideal candidate will have excellent communication skills, a positive attitude, and a desire to provide outstanding customer service. Responsibilities include answering customer inquiries, resolving issues, and processing orders. Previous customer service experience is preferred. If you are a team player looking for a rewarding career in customer service, we want to hear from you. Apply now to join our team!
Expected salary:
Job date: Thu, 30 May 2024 22:54:07 GMT